9.12.04


 Hier is de vooras te zien, ben nog bezig om alles goed te stellen. Het enige wat ik nog moet hebben voor de vooras is het bevestigingsplaatje voor het stuurhuis! Ik ik weet niet hoe vast ik alles aan moet draaien, maar die zorg komt later! Ik hoop dat ik hem over 2 weken weg kan brengen om te laten spuiten, ik weet nog niet of de motor er dan al in moet en of de kabelboom dan al moet liggen. Dat zijn eigenlijk de enige vragen waar ik nog mee zit, de rest is allemaal best logisch. Ik heb ook een hoop nieuwe spullen gekocht bij KaagKevers voor het inbouwen van de bak, natuurlijk moeten alle pakkingen nieuw zijn en dan maar meteen de koppelingsplaat en drukgroep, nieuwe rubbers en bouten! Tja... Kever opknappen kost niet veel zeiden ze, alle onderdelen zijn goed betaalbaar, Jaja........

Geen opmerkingen: