29.12.04


 Druk bezig om de remleidingen te trekken, is te zien he!! In ben naar Kaag kevers in Hillegom gegaan om een set te halen, jammer genoeg bestaat er geen set die al op maat gebogen is! Het grootste gedeelte is vrij recht maar er zitten hele nare bochten in! Donderdag ochtend komt Paul me weer helpen met het afmaken! Het zijn nu natuurlijk drukke tijden met alle feestelijke dagen maar er moeten nog maar een paar dingen gebeuren! Ik wil het liefst zoveel mogelijk af hebben voordat ik BB naar autospuiten.com breng in Purmerend, de dingen die nog moeten gebeuren zijn:
-Het aansluiten van de motor.
-De achterkant staat te laag dus moet weer wat demonteren om het geheel te stellen.
-De rem leidingen leggen, vullen en ontluchten.
-De kabelboom, een nieuwe kabelboom kost zo'n 400 euro, iemand een tip??
-De koppelingskabel moet vastgemaakt worden maar de kabel is te kort ?!?!?!?
-Het stuurhuis schijn niet goed meer te zijn, moet ik nog kopen.

De kabelboom gaat een rot klus worden omdat ik niet meer weet wat we toen der tijd hebben weggeknipt. Gelukkig komt Jos me daarbij helpen om uit te zoeken of de oude hersteld kan worden, anders moet er een nieuwe in!
Als ik dit gedaan heb wil ik hem wegbrengen, ik wil ermee kunnen rijden voordat BB gespoten gaat worden.
Na het spuiten kan ik alles gaan monteren. Als ik daar klaar mee ben komt de binnenkant, de bekleding moet opnieuw gemaakt worden. Ik kan het laten doen door Hans van der Woude en dat kost me 1300 euro ex, een hoop geld! Voordat het zover is wil ik even rond kijken wat dat gemiddeld kost, toch nog even een second opinion!

Geen opmerkingen: