5.10.04

Samen met Paul (links op de foto) ben ik begonnen aan een project waar veel tijd en geld in zou gaan zitten, maar zo lang en zo kostbaar wisten we niet!



Ik heb nooit zo goed geweten welk model kever mij nou het meest aansprak, totdat we op internet een 1300 zagen uit 1969. De kleur is als best te omschrijven als "baby blue", en stond iets dichter bij de grond dan de anderen die we hadden bekeken, ik was op slag verliefd en heb direct het telefoon nummer gebeld om een afspraak te maken om te komen kijken. Eenmaal aangekomen in Waalwijk was het best een teleurstelling, hij was niet APK gekeurd omdat de remmen niet waren uitgelijnd en er was veel roest aanwezig. De dorpels waren slecht en de linker treeplank hing los. Toch heb ik de auto gekocht omdat ik verliefd was geworden op de kleur, zijn mooie schuine koplampen en zijn verchroomde wielen! De (ex) eigenaar vertelde mij dat het een "rijden en opknappen" project zou zijn. Ik zal laten zien dat dat niet het geval is....

De foto's van het prille begin staan op mijn oude computer die nu bij mijn vader staat, heb dus geen foto's van hoe de auto er uit zag toen ik hem kocht.

Geen opmerkingen: